Sklep COMEXIM.PL prowadzony jest przez firmę :
COMEXIM LINGERIE ul. Hubala 3/ 51 , 94-048 Łódź, numer NIP: 727 180 14 25 ,
Biuro: Ul. Brukowa 8, 91-341 Łódź
Konto bankowe: 53 1020 4900 0000 8802 3250 8890
dalej nazywaną "Sprzedającym ".
Składanie zamówień
Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana " Klientem ".
Zamówienia można składać 24 na dobę poprzez sklep internetowy www.comexim.pl.
Zamówienia mailowe na adres : sklep@comexim.pl oraz telefoniczne poprzez telefon 42 652 81 32 przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 14.
Zamówione produkty będą wysyłane do Państwa za pośrednictwem kuriera GLS lub Poczty Polskiej po dokonaniu przelewu należności na konto bankowe.
Koszt przesyłki - poczta polska 15.00 zł. , GLS 25,00 zł
Czas oczekiwania na dostawę zamówionych produktów wynosi do 10 dni roboczych.
Zamówienia są szyte w kolejności przychodzących zamówień. W wyjątkowych sytuacjach, wymagających szybszej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny. Dołożymy wszelkich starań aby takie zamówienia zrealizować w umówionym czasie.
Koszt przesyłki z wymianą towaru - poczta polska 15,00 zł. , GLS - 25,00 zł
W przypadku ewentualnego braku zamawianego towaru sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o najbliższym możliwym terminie realizacji zamówienia.
Wymiana i zwrot towaru
Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, licząc od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Każdy zakupiony artykuł można wymienić na inny lub zwrócić w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.
To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Klient wysyła towar na własny koszt. Prosimy w miarę możliwości o dołączenie do wysyłki paragonu fiskalnego.
Firma COMEXIM LINGERIE nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
Wymiana zamówienia wysłana będzie na koszt Klienta po wpłacie na konto kwoty za przesyłkę lub za zaliczeniem pocztowym.
W przypadku wymiany /zwrotu towaru prosimy o załączenie wypełnionego formularza wymiany/zwrotu.
Przy wymianie towaru na inny, droższy model, Klient ureguluje różnicę w cenach przy odbiorze wymienianego towaru. Ewentualną nadpłatę zwracamy przelewem na rachunek bankowy podany w formularzu lub przekazem pocztowym na podany adres.
Reklamacje
Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie reklamowanego towaru wraz z opisem przyczyn reklamacji i dołączonym dokumentem sprzedaży na adres siedziby Sprzedającego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Towar wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy a jeśli to będzie niemożliwe Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny produktu w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.
Reklamowany towar Klient wysyła na adres siedziby sprzedającego na własny koszt. Koszt przesyłki reklamowanego towaru Sprzedający zwraca Klientowi po pozytywnym rozparzeniu reklamacji.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt.