Regulamin sklepu 

 

 

 

Sklep COMEXIM.PL prowadzony jest przez firmę :
 COMEXIM LINGERIE  ul. Hubala 3/ 51 , 94-048  Łódź, numer NIP: 727 180 14 25 ,

 

Biuro: Ul. Brukowa 8, 91-341 Łódź

 

Konto bankowe: 53 1020 4900 0000 8802 3250 8890   

 

dalej nazywaną "Sprzedającym ".

 
Składanie zamówień
Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana " Klientem ".

Zamówienia można składać 24 na dobę poprzez sklep internetowy www.comexim.pl.

Zamówienia mailowe na adres : sklep@comexim.pl oraz telefoniczne poprzez telefon 42 652 81 32 przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 14.  

  •    
  •  COMEXIM LINGERIE  zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego z osobą składającą zamówienie w celu jego potwierdzenia.

  • Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta.
    Składanie zamówienia w sklepie internetowym kończy włożenie wybranych produktów do koszyka i ukończenie procesu zamówienia.

    Ceny produktów wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto ( zawierają podatek VAT ) .
  •  
    Polityka  Prywatności
    Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 ( Dz. U. Nr 133, poz.883 ) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. Nr 144, poz.1204 ). Klient podając przy zamówieniu swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji zlóżonego zamówienia.
  • Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych. 
  • Polityka dotycząca cookies

  • Sklep używa  tzw. "cookies" („ciasteczka”) w celu umożliwienia Klientowi wykorzystywania poszczególnych funkcji sklepu.
  • Są to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, zapisujące dane potrzebne m. in. do zalogowania się na swoje konto, realizację zamówienia.  
  • Pliki "cookies" są w większości automatycznie akceptowane przez większość przeglądarek internetowych.  
  • Klient w każdej chwili może je jednak wyłączyć aktywując odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce lub tak zmodyfikować ustawienia przeglądarki, aby byli Państwo informowani o wszystkich sytuacjach związanych z przesyłaniem plików "cookies".  
  • W przypadku wyłączenia plików „cookies” lub modyfikacji ustawień przeglądarki dot. plików „cookies” pewne części sklepu internetowego mogą  nie działać poprawnie.

  • Realizacja zamówień 
  • Zamówione produkty będą wysyłane do Państwa za pośrednictwem kuriera GLS lub Poczty Polskiej  po dokonaniu przelewu należności na konto bankowe. 

    Koszt przesyłki - poczta polska  15.00 zł. , GLS 25,00 zł

    Czas oczekiwania na dostawę zamówionych produktów wynosi do 10 dni roboczych.

    Zamówienia są szyte w kolejności przychodzących zamówień. W wyjątkowych sytuacjach, wymagających szybszej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny. Dołożymy wszelkich starań aby takie zamówienia zrealizować w umówionym czasie.

    Koszt przesyłki z wymianą towaru -  poczta polska 15,00 zł. , GLS - 25,00 zł

     
    W przypadku ewentualnego braku zamawianego towaru sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o najbliższym możliwym terminie realizacji zamówienia.

    Wymiana i zwrot towaru 

    Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie  w terminie dziesięciu dni, licząc od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Każdy zakupiony artykuł można wymienić na inny lub zwrócić w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

    To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.


    Klient wysyła towar na własny koszt. Prosimy w miarę możliwości o dołączenie do wysyłki paragonu fiskalnego.

    Firma COMEXIM  LINGERIE nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.  

    Wymiana zamówienia wysłana będzie na koszt Klienta po wpłacie na konto kwoty za przesyłkę lub za zaliczeniem pocztowym. 

     

     
    W przypadku wymiany /zwrotu towaru prosimy o załączenie wypełnionego formularza wymiany/zwrotu.


    Przy wymianie towaru na inny, droższy model, Klient ureguluje różnicę w cenach przy odbiorze wymienianego towaru. Ewentualną nadpłatę zwracamy przelewem na rachunek bankowy podany w formularzu lub przekazem pocztowym na podany adres.


    Reklamacje

    Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie reklamowanego towaru wraz z opisem przyczyn reklamacji i dołączonym dokumentem sprzedaży na adres siedziby Sprzedającego.

    Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

    Towar wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy a jeśli to będzie niemożliwe Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny produktu w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.

    Reklamowany towar Klient wysyła na adres siedziby sprzedającego na własny koszt. Koszt przesyłki reklamowanego towaru Sprzedający zwraca Klientowi po pozytywnym rozparzeniu reklamacji.

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt.